Tolong klik ye. Membantu kan amalan mulia ^_^

Sunday, April 25, 2010

Nak menang shawls sambil jadi model tak?????


Ni ha nak btau Be GORGEOUS, Be PRECIOUS (GP) 


nak launch inner shawls custom made ekslusif diaorang. Best wooooooo. Jom baca syarat2 dia and jom join!!

Ni briefly pasal the giveaway.



Cara nak sertai?

1. Saya kena beli 3 shawls dari GP.
2. Saya kena ambil gambar menggayakan shawls yang telah dibeli.
3. Saya kena hantar gambar-gambar tersebut (max3) ke emel GP 
begorgeousbeprecious@gmail.com.
4. Jika terpilih, saya akan menerima 4 helai shawls terbaru koleksi GP dan 2 inner shawls lycra ekslusif dari GP.
5. Saya kena ambila beberapa gambar menggayakan hadiah-hadiah yang saya dapat.
6. Saya kena hantar gambar-gambar tersebut ke emel GP dalam masa 2 hari setelah menerima hadiah.
7. Gambar saya akan digunakan untuk launching inner shawls ekslusif GP dalam blog GP!


Ciri-ciri inner shawls GP:

1. design dan warna yang ekslusif.
2. tiada dijual di mana-mana kedai.
3. custom-made.
4. material lycra bermutu tinggi
.


Tarikh tutup : 7 Mei 2010
Jangan terlambat okay! 2 minggu je lagi nih ;)

0 flying words:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

The Shawls Detective Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template